Regulamin Panelu Klienta
- .Na zajęcia obowiązują zapisy za pomocą PANELU KLIENTA. Wyjątkiem są kursy dla początkujących, które odbywają się w stałych, zamkniętych grupach.
- Karnet możesz nabyć płacąc przelewem tradycyjnym z wyprzedzeniem, lub gotówką na miejscu, w szkole.
- Jeżeli nie możesz pojawić się na zajęciach, możesz odwołać swój udział najpóźniej do 4 godzin przed ich rozpoczęciem. Jeżeli nie odwołasz udziału w zajęciach, wejście zostanie pobrane z karnetu.
- Na zajęcia możesz się zapisać jedynie posiadając aktywny karnet lub wykupione wejście jednorazowe.
- Osoby korzystające z kart (np. Multisport PLUS, OK System) również podlegają obowiązkowym zapisom na zajęcia poprzez PANEL KLIENTA. Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj nowe konto (instrukcję założenia nowego kontakt znajdziesz tutaj). W celu aktywacji kary w systemie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (wyślij numer karty). W przypadku nieobecności i braku anulacji z 4 godzinnym wyprzedzeniem zostanie naliczona kara umowna w wysokości 30 zł. Do czasu uiszczenia kary umownej możliwość zapisu i uczestnictwa w zajęciach zostanie zablokowana.
- W przypadku braku miejsc na wybranych zajęciach, możesz zapisać się na listę rezerwową. Jeśli miejsce się zwolni, automatycznie zostaniesz wpisany/wpisana na listę, o czym poinformujemy Cię mailowo.
- Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, koniecznie zgłoś prośbę przed wystawieniem karnetu/wejściówki na info@justjoga.pl.
- Jeżeli pojawią się problemy techniczne, możesz skontaktować się bezpośrednio z administratorem, email: pomoc@studiomanager.pl, Tel: +48 690 168 080.